Service

Vi råder over højt kvalificeret intern viden om lysterapi produkter, om det er elinstallation, styringer eller i denne tid med øget fokus på digitalisering, har vi viden og know how til at løse alle ønsker og udfordringer.

Som certificeret service partner, løser vi dit ”her og nu” opståede problem, men tilbyder også et mere struktureret koncept, hvor vi i en serviceaftale tilbyder forebyggende vedligehold af dit udstyr.

Ved en serviceaftale registrerer vi dit udstyr i en logbog. Al historik er således samlet her, målet er at vi kender dit udstyr væsentligt bedre end dig selv!

Vi kommer fast en gang årligt på service besøg, og ved hvad der skal ses på ud fra serviceplanen.
Typisk kontakter vi dig ca. 3 uger før besøget og aftaler nærmere. Vores detaljerede service rapport beskriver de vigtigste parametre for dit udstyr, logbogs registreringen fortæller os alt, - så vi kan planlægge aktiviteterne for besøget, og vedligeholde forebyggende så vi i størst mulig omfang, undgår defekter og funktionsstop – du er jo meget afhængig af dit udstyr fungere upåklageligt.

Mange af vores produkter har i dag internet tilslutning, så vi kan fjern aflæse eventuelle kritiske parametre, driftstider, UV intensitet, sensorer, log fejl etc., det gør service og fejlretning væsentligt nemmere og mere omkostnings besparende.

Miljøet glæder sig over hver sparet kørt kilometer vi kan undgå.

Alle service er efter retningslinjer fra Sundhedsstyrelsen.

Har du ingen serviceaftale i dag, så kontakt os – det er bedre og billigere end du tror.